Kafa Dinlemek Benimde Hakkım

| 5 Mayıs 2013 Pazar Unknown 4 yorum
Blogumu açtığım günden bugüne dek,  az çok içerik ekliyordum. Kişisel işlerimden dolayı bazen vakit kalmıyor denebilir . ( Vakitmi ? Üşeniyorum bee ) Sınavların tekrar başlaması dengemi bozdu desem yeridir. O Kitap senin bu defter benim diyerek odama hapis oldum. Eee bilgisayar başına geçmeye fırsat bulamadığım içinde blog’u biraz aksatmak zorunda kaldım. 
İçerik eklememiş olmama üzülürken, diğer yandan da seviniyorum 2-3 gün kafa dinledim. Okul yaşantıma bir adım attım ama blog yaşantıma 1 adım geriledim. Ama bana yaradı diyebilirim. Umarım bidaha yaşamam :/ ( Sanırım galiba )


Görevimiz Sınav 


1) Tertemiz Sayfa Aç !
Evet görevimizin ilk adımı defterimde temiz sayfa açıp ögretmenlerin verdigi notları yazmak ! . ( Birde konu çoksa evlat acısı gibi )
2) Notlar Yazıldıktan Sonra Okuduklarını Kendi Dilince Yaz !
Kitabı okurum ( yalar yutar hesabı ) okuduklarımı kendi dilimce başına yıldız koyarak yazarım. Sınavda çok işe yarar. ( Benim iyi taktiklerimden birisidir )
3) Alıştırmaları Yap !
( Meb'in verdigini kitaplarda Ne Kadar Alıştırma Olabilir ki ) yinede verilen alıştırmaları yap. Boşluk doldurmalar favorimdir :)

Evet galiba sizin o sevmediginiz Hocalarınız gibi konuştum. Ama inanınki bu aşamaları tamamlayınca geçerli not alıyorsunuz : D ( En son 63 aldım ama :/ ) ben istisnayım sanırım .

Görüşmek Üzere..

4 yorum:

  1. Bak iyi hoş güzel yazıyorsun amma insan okumaya başladığında biraz daha fazla satıra göz gezdirmek isteyebiliyor.Yazıların uzunluğunu azıcık arttır da takipçilerini, mahrum etme :) Takipteyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar günün yorgunlugu kısa yazmak zorunda kalıyorum :) Ama telafi edecegim. Takipte kalın ! İyi günler :)

      Sil
  2. Aynen bnde denemistim bunlari 55 aldim ykne sikinti ama guzel iyi gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından geçerli bir not ( benim tarafımdan tabi ) :)

      Sil

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!