Çocuklugumda İnandıklarım

| 10 Mayıs 2013 Cuma Unknown 4 yorum

Çocukluk aklı işte ne dersen inanırlar.. Küçüklügümde her küçük şeyden mutlu olmaya inandırmıştım kendimi. Yastık altında saklanan şekerler, tasolar alınan bir kalem bile yüzümüzü güldürürdü.
Bu dönemde hayal gücüm çok genişti. Benimde inandığım, hatırladıkça güldüren , mimiklerimi degiştiren olayları sizlere anlatıyorum ;



Her futbol maçlarında defans oyuncularının kötü oldukları forvette oynayanların mükemmel oyuncu olduklarına inandıgım dogrudur . ( Zaten hep defans oyuncusu olmuşumdur. O günden beri futbolla alakam yoktur )Mahalle maçlarında sürekli defans oyuncusu olurdum. :/
Noel babanın gerçek oldugu bizlere hediye getirdigi inancımda bunların arasında yer alıyor .( Aslında küçüklügümde noel babadan korksamda içimdeki o merak duygusu sürekli beni yiyip bitiriyordu  :D )
En kötüsü ise Anne ve Babalarımızın "Seni Leylekler Getirdi" cümlesidir. O nasıl bir açıklama tarzıdır hocam ? Küçük yaştaki çocuga söylenir mi hiç ? Aman aman.. Mazallah çocugun hiç psikolojisi ne olur diye düşündünüz mü ? Ben ki 8 yaşıma kadar bu çelişkiyi kavrıyamamış bir çocuktum..
Meyvelerden mandalinayı portakalın küçük kardeşi bilirdim. Mandalina büyüyünce portakal olurdu.

En korktugum ikinci şey ise elektrik süpürgelerinin beni içine çekmesi. ( Aman yarabbim ) Nezaman evde elektrik süpürgesi çalışsa aglardım biryerlere kaçardım.
Vay efendim vay ! , bir ayağını kaldırdıktan sonra istedigimiz kadar yemin ederdim. Yemin kabul olmaz ve bizde masum kalmaya devam ederdik.( Eee tabii Yemin ederken ilk iş ayaklara bakmak olurdu )
Geceleri yatagın altında canavar oldugunu sanıp yorganı kafama çekmek ben çocuklugumun ne kadar psikolojik manyak oldugumun kanıtıdır :D ( Çocukluk aklı işte ne yapıcan )
Ben bide ninja kaplumbağalarının gerçekten var diye bilirdim.
O zamanlar dünyada sadece Türkiye ve Almanya var oldugunu bilirdim. Benim için yurtdışına gidenler Almanyaya gitmek demekti .(  Teyzem Yurtdışınamı gitmiş? ..Hımm  Almanyaya gitmiş !'^+ )
Son olarakda gece gece sakız çignemek ölü eti çignedigimizi söyleyip sakız çignememizi engellemek isteyen büyüklerimiz. ( Şuan hala böyle deselerde çignemeye tam gaz devam ama küçüklügümde korkmuşlugum çokdur )
Hıh bide gece gece ıslık çalınmaz çalarsan Şeytanın gelecegi inancı benim çocuklugumu bitirdi. Çocuklugum failed. 
Errorrrrr...

 Ama asıl can yakan; büyümek evet. Büyümük. Büyüdükçe insanların ne denli bir kişilige sahip oldugunu anlıyorsunuz. 

Keşke hep küçük kalsak.. 

4 yorum:

  1. Çok haklısın hep küçük kalsakda sorumluluklarımız az olsa

    YanıtlaSil
  2. Büyüdükce gerek hayattan gerekse yakınlarımızdan darbe yiyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Cok haklisin kardesim iste hayat

    YanıtlaSil

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!