Jackass Çılgınlıgı

| | 19 Mayıs 2013 Pazar Unknown 0 yorum
Geçen gün CNBCE ( siensibiey ) kanalında izledigim program çok hoşuma kaçtı. Aslında daha önceden izlemiştim ama ismini bilmiyordum diyebilirim :) İşte o saçmalıkların , ilginçliklerin , salaklıkların gösterimi olan JACKASS. Evet gençler , insanın izledikçe izleyesi geliyor aynı zamanda kahkaha ya boguluyorum diyebilirim.Mtv Amerika da pazar akşamları yayınladıgı ve tum ülke gencini kendisine bagımlı bırakan program.
Özetlemek gerekirse gençler  bagımsız kaykaycc Californiyalı zeka kübü gencler ve abilerimiz garip garip şeyler yapıp amator kameraya çekiyorlar.




Garip Derken Neyimi Kastetdim ?

Birinin kıçına Zımba ( bildigimiz telli zımba ) ile I Love Jackass yazılı kagıt zımbalamak :O

Kaykay ile  bir minik kanalizasyon deresinin uzerinden atlamaya çalışmak.

Şeytan  kılıgına girip Tanrı Californiyayı bana bıraktı gibisinden bir tabelayla etrafta dolasip sagcılardan ölümüne dayak yemek..

Birbirlerine Elektroshok cihazı ile elektrik vermek.

Birbirlerinin vücuduna çivi çakmak ve çaklına çiviyi zevkle çıkarmak.

Daha fazla bekletmiyim. Videoları sizlere sunuyorum dostlar :)



Youtube'a Jackass yazısını arattıgınız taktirde birçok videolarını bulabilirsiniz. Ayrıyetten 4 Adet filmleri var. İzledigim zaman ilerideki yazılarıma ekliyecegim :)

Mutlu , eglenceli ve saglıkla kalın efenim..

0 yorum:

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!