Sanırım Asosyelim..

30 Nisan 2013 Salı Unknown 4 yorum

Merhabalar..
Çok sevdiğim  odamdan sizlere yazıyorum.. Nasılsınız dostlar ?
Dün o kadar kötüydüm ki sınavlarıma çalışıcak zaman bulamadım ( Klasik ögrenci yalanı ) Evden dışarı çıkmak bana o kadar kötü ve gereksiz geliyordu ki. Sıkılmıştım. ( İMDAAAAT!! ) Havada çok sıcak  ( Dışarıya çıkanlar akıllarını yitirmiş olmalı ! ) Sevgilimiz yokki ugraşıcak işlerimiz olsun degilmi :/  Kafamdaki asosyel bölüm bana rahat vermedi , vermiyor , aslada vermiyecek  :/ . Şuan sizlere buzdolabımın serin  buzlugundan yazıyorum :D Şaka bir yana açmıştım müzigimi dinliyordum..

Sabah uyandım güne formumda başladım. O kadar üşengecim ki markete yolluyacak birini arıyorum .
 Ayaklarım var ama gitmiyorum işte gitmeyecegim ! . Normalde ye iç, s*ç yaptığımdan dolayı üşengecimdir . En son 68 kiloydum galiba . Evet evet 65 . ( Geçen sene tartılmıştım :D ) Çok kiloluyum çoook .

Neyse yazıma daha sonra devam ederim . Şuan çok güzel bir film izliyorum. Bitirince yazıma ekliyecegim :)

Görüşürüz dostlar..

4 yorum:

  1. iyi dökmüşsün içini, bir de son resim çok orijinal olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bazen insanın içini dökmesi gerekiyor :)

      Sil
  2. Bu biraz Süleyman Demirel gibi oluyo Evde oyun sahası,havuz vardıda bizmi girmedik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :) Haklısın sanırım. Biraz Aksiyon lazım bize.

      Sil

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!