Ben Bilgisayarda Ne Yapıyorum ?

| 26 Nisan 2013 Cuma Unknown 6 yorum

Bugün sitem için yeni tasarım arayışları içindeyim. Açıkca söylemek gerekirse Trend Teması güzel gözüksede kendi bloguma ait bir tema istiyorum desem yerdir. Çogu kişi bu temayı kullanmaya başladı :) . Farklı bir blog olmak için elimden geleni yapıyorum dostlar !!!  Şimdi size bilgisayarı açtığım anda neler yaptıgımı anlatacagım ;
  • Ben  bilgisayarımı açtığımda sosyal ağlarıma direkt olarak bakarım ( Ne var ne yok Mesaj gelmişmi ). Çogu zaman mesaj filan olmaz ama alışkanlık olmuş işte :)
  • Facebook'u alta attıktan sonra Müzigimi açar ve bloguma bir göz atarım :)
  •  Bloguma göz attıktan sonra eger yazmak istediklerim varsa yazarım
  • Photoshop'a Giriş yapar ve aklımdaki tasarımları gerçekleştiririm.
  • Eger tasarım fikirlerin uyuşmaz ise SAMP ( San Andreas MultiPlayer ) açar oyunumu oynarım
  • Oyundan da sıkılırsam Off tuşuna basar Bilgisayarı kapatırım :D
  • Aslında araya okul girdiği için bazılarını yapamıyorum. Hayat döngüm bu şekilde diyebilirim :)

6 yorum:

  1. Ancak herkezin yaptığı şeyler belli

    1-Facebook
    2-Youtube

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Müzik ve Sosyal Aglar.. Gün gittikçe bagımlı hale geliyoruz.. Maalesef öyle.

      Sil
  2. Pc Gectigimde İlk
    Gmail
    Blogum
    Facebook
    R10
    TTNET MÜZİK =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ttnet Müzik iyi hoş ama sevdigim tarzda müzikler yok :) Youtube devam ..

      Sil
  3. Ben pcye gectigimde ya radyo acarim faceye girerim yada youtube acip faceye girerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radyolar artık reklamlarla dolu desek yeridir :)

      Sil

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!