İşte Benim Müzik Sevgim.

| | 24 Nisan 2013 Çarşamba Unknown 6 yorum

Evet arkadaşlar bugün sizlere müzik zevkim hakkında bilgi vermek istiyorum :) . Aslında tam olarak küçüklük yaşlarından gelen bir ilgi ve merak olsa ki Dubstep'i çok seviyorum. Günün her anında dinleyebilirim desem yeridir. Üzgün , moralimin bozuk olsa dahi dinlerim. Dinleyince sanki vücudumu harekete geçiriyor gibi birşey oluyor aslında . ( Sakın bana Dubstep ne diye sormayın ) Çünkü yukarıdaki yazıda baglantıyı verdim  : ) . Aslında Türkiyede çok fazla sevileni yok gibi denilsede çogu gençler dinliyor . ( Maalesef ülke bakımından Dubstep dinleyicisi düşük olan ülkeyiz ) ve Amcaların , Teyzelerin ,Dedelerin bizim bu şarkıyı dinledigimizden dolayı GayriMüslim oldugumuzu düşünüyorlar. (GavurunTohumu :D ) Komik bir olay ama öyle . Bu tepkiyi kendi ailemden bile alıyorum ( Bazen tartıştıgım bile oluyor ) . Sizlere geçen gün yaşadıgım bir anımı anlatayım ..

1.Dönem sonları, sabah 11 suları Tarih dersindeyiz. Tabiki dönem sonu oldugu için hocalarımız ders işlemiyorlar . ( Bizim çok işimize geliyor tabiki ) .  Taktım kulaklıgımı geçtim en arka sıraya açtım müzigimi başladım eglenmeye ( Tabi eglenirken fazla kaçırmışım ki en son kendimi hocanın yanında buldum :D ) Tarih hocamız görme engelli oldugu için direk şu cevabı verdi "Ne işin var masamda Gerizekalı ! " dedi. Müzigin sesini  biraz daha kıstım affedersiniz hocam anlayamadım derken "Ne işin var Gerizekalı Tepememi çıkıcan" dedi. Tabi ben hemen Özür Diledim ( Dilememişte olabilirim tam bilmiyorum yani :/ ) Hocamız "Ne dinliyorsun sen öyle sesini kıs " Bende buyrun hocam dinleyin dedim ( demez olaydım ah ah ).

Kulagına takar takmaz 5 saniye geçti geçmedi "Oglum böyle salak salak şarkıları neden dinliyorsun ?" dedi.Tabi tüm sınıf bana bakıyor. Çogu gülme krizinde .. İçimden hocaya lanet okuyarak oturdum sırama :@
Siz siz olun sakın büyüklerinizin yanında dinlemeyin aman dikkat sayın arkadaşlarım yoksa sonunuz benim gibi olabilir :) Çok mu konuştum ? Yada banamı öyle geliyor ? Ozaman Dubstep dinleme vakti geldi..
Son olarak Dubstep dinleyen arkadaşlara Önerim Skrillex ve UKF'dir. ( Bazıları Skrillex Dubstep'in Justin Bieber'ı desede yinede yaptıgı mixleri güzeldir )

6 yorum:

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!