Blog Dedigin Kişisel Olucak Arkadaş..

24 Nisan 2013 Çarşamba Unknown 8 yorum
Eski zamanlarda blogun zevki daha çok çıkıyordu. Kişisel bloglarda insanlar kendilerinden, yaşadıkları olayları , yaşadıgı zorlukları bahsederdi. Şimdi baktıgımızda ise birine girsek teknoloji, webmaster vs. gibi gereksiz konular. Madem webmaster ile ilgili planların var neden blog açıyorsun arkadaşım ? Blog açıyorsan kişisel yazacaksın. Kişisel yazılar okumak isteyen insanlar Scripleri ne yapsın ?? Hıı söyleyin bana ne yapsın ? Kişisel yazmak bu dönemde ayrıcalıktır.Eee tabi sıkıcı bir tarzın yoksa. Dur bidakika , birde Reklam yazılarıyla dolan bloglar var. Öyle bloglara bakmadan çıkıyorum desem yeridir. Kendini sevdiren düzgün Türkçesi olan biri olsa hadi neyse takip ederim. Ama öyle böyle degil yani arkadaşım. Yazı sadece etiketten oluşuyor. Arkasına yapıştırıyor Reklamı. Olmazki ama öyle.Eger bu işten karlı çıkmak istiyorsan biraz kişisel olucaksın ki herkesten farkın olsun degilmi ?. Beni güldürenlerden biri ise şu "Facebook" denen varlıgın scriptlerini yayınlayan bloglar. Ah yokmu şu bloglar ah ! Eminim böyle bloglar sizinde hoşunuza gitmiyordur. Bu bloglarda bir de her yer Adsense reklamı ile dolu oldugu gerçegi :/. Footer , header full reklamla dolu Eğer reklamlardan gelir sağlamak istiyorsak düzgün blog tutalım ki reklamlara tıklasın. İçerde reklam yazısı yok, adsense reklamı yok ve tamamiyle özgün yazılan yazılar. İşte öyle bloglar herkesi kendine çeker. Herkes severek yazıları okur. Bir yerde blog gözede hitap etmeli tabiki. Evet evet benim blogum gibi :D . Şaka bir yana ben o kadar kendini beğenmiş değilim. (Kendisini kandırıyor). Eveeet bugün de yazımda güzel şeyler açıkladım. Düşüncelerimi belirttim. Umarım kişisel bloglarınızda Webmaster vs. haberleri yayınlamazsınız. Saglıcakla kalın :)

8 yorum:

  1. Haklısın, bence çok iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Yani kardeşim çok haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ama yani bir yere kadar bu webmaster blogları :/

      Sil
  3. Konuyu yine okumadım ama başlığa baktığımızda haklısın :D

    YanıtlaSil
  4. Kişisel bir blog olarak güzel yazmışsın...Yazarlar bloglarını belirli alanlarda yazmak için kullanırken de kendi duygularını ya da düşüncelerini de yazılarına serpiştirmelidir diye düşünüyorum..Bunu yaptıktan sonra, bence blogların önünde her hangi bir kategori sınırı bulunamaz ...Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli mesajınız için teşekkür ediyorum :) Tafsiyelerinizi dikkate alarak yazılarımı yazıyorum. Takipte kalınız :)

      Sil

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!