PSY- GENTLEMAN

23 Nisan 2013 Salı Unknown 7 yorum

Gangnam Style ile dünyayı salladıgı dogru , PSY'nin yeni şarkısının klibinin ülkesinin devlet televizyonunda gösterilmeyecek oldugunu biliyormuydunuz gençler ?
İlk duydugumdan inanmamıştım sonra klibi tekrar dikkatli izleyince anladım :) . 
 Gentlemen'ın klibinde kamu malına zarar verdigi için , hala anlamayanlar için söyleyeyim hemen PSY'nin trafik kukasını tekmelemesi ile başlayan klipte , kamu yayıncılığı standartlarına uymadığı için Güney Korede kaldırılmış. Yeni bir rekor daha kırdı ama kendi ülkesinde yasaklanması  PSY'yi kesin üzmüştür..Hadi be Güney Kore bu kadar alıngan olma :/ Klip ve şarkı benim çok hoşuma gitti :) Replay tuşu bozulmasa bari :)

7 yorum:

  1. bence gamgam kadar tutulmaz boşa heves etmesin bu şarkısında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli olmaz yine bir rekor kırdı bakalım kaç milyon izleyicisi olucak :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Herkesin kendi görüşü tabikide :) Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  3. Ben beğendim bu şarkıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Ah Ah Ah I’m a mother father gentleman : )

      Sil
  4. Ama sanmiyorun gangnam klibindeki kadr rekor kirsin bnce kiramaz

    YanıtlaSil

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!