Sınavlar Tam Bitti Derken..

23 Nisan 2013 Salı Unknown 10 yorum

Uzun zamandır intenete baya bi uzagım. İnternette uzak durmak aslında bana iyi geliyor ama bildigim çogu şeyleri unutmaya başlıyorum :/ . Ailem bu tavrıma karşın ben el üstünde tutuyorlar desem yeridir :). Tam internetten uzak durayım derken biri gelir ve kafanı karıştırıp gider. ( O kişiyi sakın iplemeyin ) :D Ama ben ipledim ve sonuç olarak dönüp dolaşıp yine aynı yerdeyim. Zaten internetten uzak dursamda durmasamda ders notlarımı etkilemiyor. ( Buda ayrı bir gerçek )


Evet evet dedigim gibi ders notlarımı etkilemiyor. İlk dönemle kıyaslarsak arada çok fark var :( Sınavlarım artık çok b.ktan geçiyor desem yeridir. Ciddi ciddi oturup ders çalışma vakti geldi ve geçiyor. Tabi hocanın sözlü notlarıyla sınıfımı geçecegimi biliyorum.Sorun aslında sınıf geçme meselesi degil. Ya Teşekkür Alamazsam ? ( Yok öyle bir dünya ).Bazı arkadaşlarım sınıfı geçsem diyor ama ben belge almak için ugraşıyorum. Başarılımıyım yoksa azimlimiyim hiç bilmiyorum. Birçok takıntılarım oldugu dogrudur. (Teşekkür Belgesi gibi :D ). Eee  biraz asosyal olduğum ( biraz degil baya ) için arkadaşlarımın sürekli Facebook'ta durum güncelleyip örnek olarak söylemek gerekirse Ali , Ayşe ile birlikte Sinemada gibi Facebook’taki paylaşımları görür sinirlerim bozuldugu dogrudur. Benim bu takıntılarım ne zaman son bulucak bilmiyorum. Kıskancım , yalnızım , sevgilim yok ( daha erkenmi bilmiyorum )… Bu iş burda bitmeyecek !!!

Hoşçakalın :)

10 yorum:

  1. Çoğu öğrencinin durumu seninle aynı hatta benimde durumum senin gibi ama çoğunun tek bir farkı var onlar sınıfı geçmek için uğraşıyor :D mesela ben 13 tane zayıfım var kendimi bilgisayardan uzak tutsam yine düzelmiyor ve sınıfı geçsem iyidir son olarak kardeşim bende yanlızım ve sevgilim yok :( [NOT:Sana Hayatta Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Baran arkadaşım :) Yalnız 13 zayıf biraz çok degilmi ? :/ Düzeltmeni umuyorum ve galiba sevgili zamanımız degil galiba sanırım heralde :/ Sanada hayatında başarılar diliyorum :)

      Sil
  2. Bence pc dediğin gibi etkilemiyor. Bende de etkisi yok zsten. Ama anne ve babalarımız etkilediğini düşünüyorlar. Teşekkür belgesi almak senin seçimin, bazı ailleler çocuklarını zorlar belge aldırmak için galiba senin durumda bu. Ama benim ve ailem için önemli olansa sınıfı geçiyim yeter. Bana göre internetten kopmamalısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklı olabilirsin. Aileden aile degişiyor galiba :)Ailelerimiz gelecegimizi düşünüyor . Onlarda bir yandan haklı :) Elimden geldigince internetten uzak kalmamaya çalışacagım. Degerli yorumun için Teşekkürler ! :)

      Sil
  3. Sana büyük bi tavsiye veriyorum :) dersine çalış akıllı akıllı işinin sahibi ol memur olma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tafsiye için teşekkürler elimden geldigince çalışıyorum :)

      Sil
  4. Çalış kardeşim , tek çaren bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gibi gibi.. Çalışma devam uzun bir maraton ..

      Sil
  5. Konuyu okumadım panpaa :D

    YanıtlaSil

Merhaba Ziyaretçi

Blogumuz taşınmıştır.Yeni adresimiz => BerkSpeens.com Yayına yeni Adresimiz ile devam edecegim. Berk Speens.

Sitemizde iyi vakit geçirmenizi dileriz!